marți, 11 aprilie 2017

KIT EFFACLAR ANTI IMPERFECTIUNI Review

   Azi vreau sa impartasesc cu voi experienta mea cu noile produse de la Roche-Posay si este vorba despre kit-ul "Effaclar Anti Imprefectiuni".
Pentru mine ingrijirea tenului este foarte necesara,incerc sa il mentin curat si sanatos cat de mult posibil.





   Kit-ul contine :
- Effaclar gel spumant purifiant 50ml
- Effaclar Duo (+) 15ml



   Mi-am cumparat kit-ul acum 2 saptamani si de atunci face parte din rutina mea zilnica de ingrijire a tenului.

Effaclar gel spumant purifiant

   Ma impresionat deoarece curata foarte bine trenul de impuritati. 

   Este sub forma de gel insa in contact cu apa devine ca un sapun,dar nu contine sapun.Purifica pielea datorita agentilor de curatare special selectinoati pentru pielea sensibila.Elimina impuritatile si excesul de sebum.Contine apa termala La Roche-Posay calmanta si antiiritanta . ph 5.5.Fara sapun,fara alcool fara coloranti si fara parabeni.



Effaclar Duo (+)

   Aceasta crema ma surprins de la prima aplicare.Am tenul cu tendinta acneica si nu prea reusesc sa nu umblu la cosulete cand apar.Cand am inceput sa folosesc Effaclar Duo (+) aveam cateva cosulte insa pana dimineata unele au disparut si tenul nu mai era iritat.

  Este o crema tratament pentru tenul cu tendinta acneica,care corecteaza aspectul imperfectiunilor si lupta impotriva semnelor post-acneice :
- dupa 24h imperfectiunile sunt vizibile mai putin rosii
- dupa 8 zile imprefectiunile localizate sunt reduse semnificativ
-dupa 4 saptamani porii sunt curatati,iar relieful pielii este netezit.Secretia de sebum este diminuata.



   Va recomand acest kit anti imprefectiuni,Pretul este foarte avantajos,in farmaciile Sensiblu pretul este 40lei insa cu reducere am dat 36 lei.

   Voi l-ati incercat?Ce parere aveti ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu