luni, 6 noiembrie 2017

MakeOverParis

     La deschiderea magazinului online cei de la MakeOverParis au avut si un concurs pe pagina lor de facebook ,au oferit un voucher de 100 de lei plus transport gratuit. Am avut norocul sa ma aflu printre cei 10 castigatori.
     



      Ce mi-am luat de voucher :

- Creion Ruj - Model : Club Mix
- Creion Ruj - Model : Electric Pink
- Pigmenti - Model : Night Clubbing
- Creion sprancene retractabil - Model : Brown
- Buretei PUFF pentru fond de ten - Model : Pink
Am mai platit o diferenta de 16 lei si am mai primit si un frumos portfard.




     Creionul ruj se poate folosi atat pe buze cat si pe ochii.Este cremos,se intinde foarte usor si rezista foarte bine pe buze.




     Pigmenti MakeOver sunt foarte buni,mai am cateva nuante de la ei si am decis sa mai incerc inca una. Se aplica cu pensula direct pe pleoapa, peste baza de fard sau peste alte farduri, pentru un machiaj mai intens  ii folosesc cu pensula uda sau cu Duraline Inglot. 




     Creionul pentru sprancene a fost o mare surpriza pentru mine,imi place foarte mult,da un aspect foarte natural sprancenelor si rezista foarte bine. Produsul este dotat cu un pieptene, special creat pentru a asigura o aplicare si o distribuire uniforma a produsului.



     Buretelul pentru fond de ten inca nu am reusit sa il folosesc ,dar cu siguranta imi va placea.


     Daca vreti si voi sa incercati produsele MakeOverParis le gasiti pe site makeoverparis.ro , unde gasiti o gama mare de produse.

     Voi ce produse MakeOver Paris ati incercat?


Un comentariu:

  1. eu astept atunci sa ne spui si parerea despre buretel ca eu fond de ten folosesc cel mai des si am un buretel de la un alt magazin sunt curioasa daca acesta este mai bun.

    RăspundețiȘtergere