vineri, 18 martie 2016

Masca instant Nashi



În urmă cu câteva luni mi-am luat o mască sub formă de spray de la Nashi  și vreau să scriu câteva lucruri despre acest produs de păr.





Descriere produs :
Masca hidratanta ce NU se clateste, imbogatita cu elemente naturale de origine organica (Ulei de Argan si Ulei de In). Pentru toate tipurile de par. Mod de utilizare: aplicati uniform pe parul spalat zvantat sau uscat. Nu clatiti! Beneficii: Masca hidratanta fara clatire Da stralucire parului si-l disciplineaza Mentine coafura.

INGREDIENTE:


Ulei de Argan certificat Bio, Ulei de In

Parerea mea :

Aceasta e o mască care nu necesită clătire. Dacă îmi simt părul deshidratat aplic masca și imediat se simte altfel. E mult mai mătăsos , mai moale și ...mai plin de viață dacă pot să spun așa. Dacă mă trezesc dimineața și părul îmi stă în toate direcțiile , folosesc masca și părul își revine la "normal" :))
Pe lângă astea, oferă și strălucire părului. Nu vă gândiți la cine știe ce strălucire. 
Masca poate fi folosită atât pe părul umed , cât și uscat. Îmi place foarte mult faptul că masca e sub formă de spray, astfel poți să pulverizezi mai mult sau mai puțin.
Ce e cel mai important este faptul că nu îngrașă deloc părul. Poți să folosești jumătate de flacon că părul nu va arăta îmbâcsit. Uneori pulverizez mai mult decât aș avea nevoie , dar asta datorită mirosului pe care-l ador.
Pretul este in jur de 85lei.Se poate comanda si pe www.haircare.ro

Voi ati incercat masca instat?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu