joi, 24 martie 2016

CC Elmiplant

N-am mai folosit fond de ten sau BB cream de câteva luni bune asa ca m-am hotarat sa imi achitionez un CC cream si l-am ales pe cel de la Elmiplant si a venit vremea sa scriu despre el.


    

Se găsește în 2 nuanțe - deschis și mediu. Eu am nuanța deschisă și mi se potrivește perfect. Crema conține extract de gutuie 100% natural, ceea ce face ca și crema să aibă un miros dulceag, plăcut. Nu conține parabeni și parafină. 

Este o cremă potrivită persoanelor de 20-35 ani și are următoarele caracteristici:
  • uniformizează nuanța pielii 
  • acoperă imperfecțiunile (pete, semne ale oboselii și ridurile fine)
  • luminează tenul 
  • oferă hidratare
  • pătrunde rapid în piele, are o formulă lejeră
  • conține factor de protecție 20, pielea fiind protejată de razele ultraviolete

  

Nu mai este nevoie să aplic crema hidratantă și nici fond de ten. CC Cream nu oferă acoperirea unui fond de ten, așa că dacă vă doriți acoperire mai mare, este nevoie să aplicați și fond de ten. 
Pentru zilele lejere, când nu vreți să purtați machiaj, această cremă este perfectă. 
Pretul este in jur de 18 lei.

Voi ati incercat CC cream Elmiplant?Care este parerea voastre despre el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu