joi, 11 aprilie 2019

Fursecuri & SanoVita

      Care este viziunea SanoVita ? "Promovand hrana sanatoasa, nu doar vom asista la o imbunatatire a sanatatii romanilor, ci, mai mult de atat, vom fi unul dintre factorii care participa activ la schimbarea in bine. Ne dorim sa contribuim la o lume mai buna, mai constienta de ceea ce mananca, de oportunitatile care exista in camara fiecaruia si sa dam idei pentru o alimentatie sanatoasa si, in acelasi timp, gustoasa."




     De curand am primit un colet de la SanoVita plin de bunatati,o parte din produse le cunosteam,insa mi-a atras atentia "musli creativ" https://www.sanovita.ro/musli-creativ-400-g-834.html .Produsul contine: fulgi de cereale integrale (grau, ovaz, secara, orz), tarate de ovaz, mini migdale, seminte (floarea soarelui, dovleac, susan, in), fulgi de cocos.  Impreuna cu fetita mea am dechis sa facem fursecuri.

     Ce am folosit ?

200 g musli creativ
1 cana faina de grau
1 praf de copt
1 cana apa
2 linguri ulei
5 linguri zahar brun
3 linguri pudra de roscove




     Se amesteca Musli Creativ cu faina,praful de copt,zaharul si pudra de roscove , apoi se incorporeaza uleiul si apa.Se lasa deoparte 10-15 minute , apoi cu o lingura am pus gramajoare intr-o tava cu hartie de copt.Le-am pus la cuptorul preincazlit la temperatura medie 180'C timp de 15-20 minunte.






     Alege sa fii sanatos !Produsele SanoVita le puteti gasi atat in magazine cat si online https://www.sanovita.ro/


                                     Ce produse de la SanoVita recomandati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu