marți, 12 martie 2019

ADVANCE TECHNIQUES RECONSTRUCTION

     M-am bucurat tare mult cand am aflat ca am fost selectata in  noua campania BuzzStore. Produsele Avon erau favoritele mele prin liceu, pe atunci eram si reprezentant. Imi placeau tare mult produsele lor asa ca eram curioasa sa vad ce poate face noua gama de ingrijire a parului Advance Techniques Reconstruction.



     Ce contine kit-ul de la BuzzAvon :

- 1 buc sampon Advance Techniques Reconstruction
- 1 buc balsam Advance Techniques Reconstruction
- 1 buc ser hidratant cu uleiuri de argan si cocos
- 5 buc perie de par
- 5 cataloage Avon
- 1 rama foto





     Ambalajul samponului si balsamului este unul foarte practic. Textura samponului este cremoasa si face foarte multa spuma. Are un miros foarte placut ce se mentine in par si dupa uscare.  Fiecare scalp are particularitatile sale, asa ca este posibil sa nu se potriveasca la toata lumea si de aceea trebuie sa il incercam pentru a vedea daca mi se potriveste,ma bucur ca aceste produse mi se potrivesc si ca nu am facut matreata .

     Balsamul se absoarbe rapid in par, il las sa actioneze timp de 3-5 minute apoi clatesc bine. Dupa clatire parul ramane moale si matasos si se piaptana usor.

     Serul este produsul meu favorit din acest set, lasa parul moale, matasos si ii ofera un luciu deosebit. Firele rebele sunt domolite si nu se ingrasa repede. Pentru fiecare aplicare este necesar foarte putin produs . 

     Cu ajutorul acestui kit parul devine matasos, stralucitor si nu se mai incurca la fel de mult ca inainte. Ajuta parul deteriorat de la vopsea, placa de par sau ondulator. Cu ajutorul complexului de keratina, parul devine mult mai rezistent si nu se mai rupe atat de mult ca inainte.

      Pretul acestor produse mi se pare avantajos pentru gramajele generose, asa ca daca va plac produsele Avon merita sa le dati o sansa.





                                 Voi ati incercat aceste produse? Ce impresie v-au lasat?

3 comentarii:

  1. Da am incercat! Cel mult imi place serul. Parul meu arata mult mai sanatos de cand folosesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac produsele, sunt printre cele mai bune tinand cont de raportul calitate-pret.

    RăspundețiȘtergere