marți, 23 mai 2017

Briose cu cirese

Uleiul de nuca de cocos este un ulei popular nutritiv, derivat din continutul nucilor de cocos maturate. Nuca de cocos a fost mult timp o sursa principala de alimentare la tropice. Diversele aplicatii industriale si pentru produse cosmetice, au facut uleiul o marfa foarte viabila. Uleiul de nuca de cocos este stabil termic, facandu-l potrivit pentru gatit la temperaturi ridicate. Este lent in oxidare, rezista la rancezire si are o durata de valabilitate de aproximativ doi ani sau mai mult; crema de cocos virgina creata printr-un proces umed-frezat are o durata de viata nedeterminata.

Nuca de cocos are o mare varietate de beneficii pentru sanatate, datorate fibrelor si continutului sau nutritiv, dar uleiul este cel care o face o sursa remarcabila de alimente si medicamente. Si-a castigat cu siguranta reputatia, uleiul de cocos fiind cel mai sanatos ulei din lume in ciuda faptului ca, continutul ridicat de grasimi saturate a fost odata pretins in mod fals a fi nesanatos.





Am acceptat provocacrea celor de la Vegis de a crea o reteta folosind "uleiul de cocos" .

https://vegis.ro/alimentare-otet-uleiuri/niavis/20741-ulei-de-cocos-extra-virgin-ecologic-bio-250g/

Pentru a face briosele cu visine am folosit urmatoarele ingrediente :

- 1 lingura ulei cocos
- 330g faina
- 200g cirese taiate
- 200g zahar
- 135ml lapte
- 1 plic praf copt
- 3 oua
- 1 praf de sare


Mod de preparare :

Intru-un bol am pus faina,zahar,plicul de praf de copt si praful de sare,am amestecat bine toate ingredientele.Apoi am trecut la ingredintele lichide,am pus intr-un vas separat laptele,uleiul de cocos si cele 3 oua le-am amestecat foarte bine cu o furculita.
Am pus peste ingredientele solide pe cele lichide , le-am amestecat cu o spatula si am adaucat si ciresele.
Am umplut tava speciala de briose cu compozitia obtinuta si le-am pus la cupor timp de 15 minute la 200 grade.


Ce-mi place la reteta aceasta este usurinta cu care se prepara.Dureaza doar cateva minute sa prepari compozitia si alte cateva minute pentru coacere,in aproximatix 30 minte obtinem un desert delicios atat pentru cei mici cat si pentru cei mari.








Sper ca v-am facut pofta de briose si sper ca o sa incercati si voi reteta.Uleiul de Cocos Bio Niavis  il gasiti pe site www.vegis.ro .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu