luni, 7 noiembrie 2016

Gel eyeliner INGLOT 77 reviews

Azi o sa va vorbit despre gelul eyeliner de la Inglot 77.
Mereu am fost în căutarea unui tuș/gel eyeliner negru intens,cremos, care să se aplice perfect de la prima atingere și l-am găsit după lungi căutări.



Descriere produs:

Eyeliner foarte intens pigmentat care creeaza o culoare si o acoperire perfecta dupa doar o aplicare. Formula sa cremoasa si totodata delicata se usuca creand finish de lunga durata, care nu se intinde si nu se aduna pe pleoapa.



Îmi place enorm de mult textura cremoasă a acestui gel și faptul că aplic o cantitate foarte mică de produs față de alte geluri eyeliner.
 Aplicarea este precisă, uniformă și rapidă deoarece nu trebuie să revin cu un alt strat ceea ce mă bucură foate mult. Este un produs foarte pigmentat și rezistă  intact până la demachiere.
Parerea mea pe scurt :
  • Este un tus de ochi negru mat, foarte pigmentat 
  • Nu se transfera pe pleoapa superioara si nu se sterge
  • Se poate folosi chiar si pe linia apoasa fara sa migreze
  • Foarte cremos
  • Un negru extrem de negru
  • Rezista chiar si mai mult de 12 ore fara sa se intinda
Se poate comanda de pe www.inglot.ro,iar pretul este 61lei.

Voi ce parere aveti despre gelul eyeliner inglot 77?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu