duminică, 15 octombrie 2017

Spray pentru fixarea machiajului Melkior

Oricare dintre noi își dorește un machiaj rezistent, fie că vorbim de machiajul de zi cu zi, fie că este vorba de un eveniment special. Pentru a-l obține, apelăm la tot felul de trucuri și produse care promit o rezistență îndelungată: primere, fonduri de ten-long lasting, pudre matifiante și, de ce nu, un spray de fixare.
În zilele toride de vară sau la evenimente care presupun un machiaj de durată precum ziua nunții, un spray de fixare a machiajului este esențial și nu poate fi omis. O bază corect realizată este vitală, însă la fel de importantă este și finisarea machiajului. Spray-ul de fixare, pasul final în machiaj, acționează ca un protector pentru machiaj, ajutând și la obținerea unui finish armonios al tenului și absorbind pudra în exces.



Descrierea produsului

”Un fixator care crește rezistența machiajului, timp în care asigură o senzație imediată de bine și prospețime. Păstrează machiajul impecabil pe tot parcursul zilei.
Oferă confort și hidratare.

Cum se aplică?

Aplicat la finalul rutinei zilnice de machiaj, fixatorul asigură hidratare continuă și confort.
Pulverizați la finalul machiajului (la o distanță de minim 30 cm de față) pentru a menține machiajul intact pe tot parcursul zilei sau pentru a îl reîmprospăta.”
Cum folosesc spray-ul pentru fixarea machiajului de la Melkior?
Pulverizez o dată produsul, pe toată fața, inclusiv pe pleoape, după ce am terminat de aplicat fardurile, pentru a le spori rezistența. Puteți folosi produsul și după aplicarea rimelului, dar mai întâi asigurați-vă că acesta este complet uscat, altfel riscați să vă stricați machiajul!
Un alt truc pe care-mi place să-l fac folosindu-mă de spray-ul de la Melkior, ține de aplicarea fardurilor. Puteți folosi produsul, pulverizându-l pe pensulă, pentru a:
- intensifica nuanța unui fard mai slab pigmentat 
- obține un efect metalic pentru fardurile cu mult sclipici – tot în situația de față, rezolvă și problema acelor farduri cu sclipici care tind să se împrăștie peste tot. Dacă sunt aplicate cu pensula umedă, capătă atât un ușor efect metalic, dar sunt și mult simplu de aplicat.
Prelungește durata machiajului?
Daaaa! L-am folosit la fiecare eveniment la care am fost ! Oricând de mult am transpirat (mai ales la față) atunci când m-am demachiat, am avut ce da jos și mă refer atât la farduri cât și la fond de ten! Mi se pare un produs foarte bun, pe care vi-l recomand și vouă!

Ambalajul conține 100 ml de produs, iar conținutul este valabil timp de 12 luni de la deschiderea recipientului. Produsul este disponibil în magazine fizice și în magazinul online Melkior la prețul de 49,90 lei!
Voi ați încercat acest produs? Ce alte spray-uri pentru fixarea machiajului îmi recomandați?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu