miercuri, 2 noiembrie 2016

Farduri Melkior reviews

In articolul de azi o sa va vorbesc despre fardurile Melkior.Fiind foarte laudate pe internet am hotarat sa imi cumpar si eu cateva nuante si bine am facut.
Există 2 variante: fie fard mono, care vine într-o cutiuță rotundă și are și o oglindă încorporată, fie rezervă de fard.




Paleta magnetică se primește gratuit la achziționarea a 6, 12 sau 24 de rezerve. Sau se poate cumpăra și separat și o umpleți în timp.
Cei de la Melkior au mereu tot felul de promoții interesante.Sunt puține branduri care fac asta, iar la capitolul oferte, Melkior stă cel ma bine .





Parerea mea :
- culorile sunt foarte pigmentate
- se blenduiesc foarte bine
- sunt foarte rezistente
- se aplica uniform
au o textură moale, cremoasă


Există 3 variante de farduri: mate, sidefate și metalice. Cele sidefate au mici particule iluminatoare, pe când cele metalice sut mult mai intense și au un alt finish.
O rezervă de fard costă 17 lei,iar un fard mono 27lei.

Pe viitor vreau sa imi maresc colectia de farduri.

Voi ce parere aveti despre fardurile Melkior?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu