miercuri, 15 iunie 2016

Servetele demachiante Elmiplant

Azi am sa va spun parerea mea despre servetelele demachiante de la Elmiplant ,au ajuns in posesia mea din intamplare le-am gasit la Auchan la un super pret de 15 lei impreuna cu CC Elmiplant.




Ce spun ei ca face :

Curata eficient tenul cu un cocktail reconfortant de ingrediente active naturale!

Bucura-te de beneficiile Nectarului de Gutuie, un ingredient care mentine echilibrul optim de hidratare al pielii.
Intretine frumusetea pielii cu Vitamina E, un eficient agent antioxidant cunoscut pentru proprietatile sale reparatoare.
Servetelele Demachiante pentru Ten Normal/ Mixt elmiplant SKIN MOISTURE indeparteaza eficient si usor machiajul si impuritatile de pe fata, gat si ochi.

Folosire: Curata, prin miscari circulare, fata, gatul si ochii, tinand ochii inchisi.
Inchide bine pachetul dupa fiecare folosire pentru a pastra servetelele umede.
Elmiplant SKIN MOISTURE iti respecta tenul.
Toate produsele sunt testate dermatologic si nu contin parabeni sau parafine.


Parerea mea :

Servetelele se scot printr-un orificiu ingust, dupa ce dezlipesti o banda de protectie.Aceasta banda are un lipici foarte bun, se dezlipeste greu si se lipeste la loc bine, pentru a nu permite uscarea servetelelor.
Servetelele sunt moi,grosute cu un miros subtil de gutuie.
Indeparteaza cu usurinta machajul fetei, a fardului de ochii, la rimel umpic trebuie insistat.Pe pachet nu scrie daca necesita clatire,eu imi spal fata pentru a aplica apa micelara.
Imi plac foarte mult cu siguranta le voi recumpara.

Voi ce servetele demachiante folositi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu