marți, 29 martie 2016

Apa micelara GARNIER

   Compania Garnier a fost fondata in 1904, incepand ca producator de sampoane si vopsele de par. Multumita produselor revolutionare lansate in cei 70 de ani de activitate, marca Garnier a fost capabila sa-si extinda productia la nivel global. La baza produselor Garnier stau ingrediente naturale si bine-cunoscutul slogan al companiei ,,Ai grijă de tine", care atrage atentia asupra faptului ca orice femeie poate fi frumoasa atunci cand se ingrijeste.


  

Nu am mai stat pe ganduri si cu prima ocazie am cumparat-o. Nu am regretat nici o clipa alegerea facuta si o sa va povestesc de ce.

Cantitatea de 400 de ml este foarte potrivita pentru o lunga perioada de timp, in conditiile in care eu nu ma machiez zilnic complet. Astfel nu folosesc de fiecare data o cantitate mai mare de produs ci am zile cand ma limitez la o singura discheta, totul in functie de cantitatea de machiaj.

Ambalajul e simplu, dar simpatic, cu acel capac roz imi inspira ceva feminin. Sistemul de dozare este util si usor de folosit. Nu am scapat niciodata mai mult produs decat necesarul. Pun discheta pe orificiul de dozare si apas pe sticla. Astfel discheta se imbiba treptat pana cand eu nu mai pun presiune pe recipient.

Apa micelara Garnier nu are miros si e foarte delicata atat cu pielea fetei, cat si cu ochii. Eu am folosit-o si pentru a indeparta machiajul ochilor si nu am intampinat niciodata probleme. Nu ma ustura ochii desii ii am destul de sensibili si nu suporta orice demachiant. Acesta e si motivul pentru care am renuntat la demachiantele crema, pentru ca imi produceau usturimi de care scapam cu greu.

Este un produs foarte bun, pe care eu il recomand in cazul in care va doriti o apa micelara eficienta si la un pret micut. Cei 400 de ml va vor fi suficienti pentru cateva luni asa ca pentru o suma modica, nu mai aveti treaba un timp destul de indelungat.

Voi ce apa micelara folositi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu